Olen 2,5 vuotias ranskanbulldogginarttu Rovaniemeltä. Tulin tänne kauniina toukokuun päivänä Lempäälästä, vuosi oli 2005. Lempäälässä minulle oli annettu jo nimi Amelie, mutta uudet vanhempani olivat jo etukäteen päättäneet, että minusta tulee Iines.

Olen reipas ja useimmiten iloinen pakkaus. Harrastan ulkoilua ja agilitya. En pidä kamalasti näyttelyistä, mutta jos saan palkaksi lihapullia tai nakkeja niin voin mennä kehään. Pidän myös isän sukkien kantamisesta, sillä se takaa kaiken huomion kiinnittymisen minuun. Myös ruoka on lähellä sydäntäni minusta vain tuntuu, etten saa sitä tarpeeksi (mahani on ehkä pohjaton).

En pidä vesisateesta, enkä pakkasesta. Silloin saan yleensä olla sisällä, mitä nyt vessaan on pakko mennä ulos. Sade ja pakkaspäivinä saan  sitten nukkua onneksi paljon, sillä jatkuva aivotyöskentely on  raskasta.  Ensin nukun päivän sohvalla ja yöksi kyllä menen äidin ja isän viereen sänkyyn, vaikka ne yrittivät sanoa minulle pienenä, että minun pitää nukkua muka lattialla. En totellut, nukun siis sängyssä. Mutta  ne kyllä ihan tykkää siitä.

935792.jpg