Olen ollut aamun yksin. Äiskä lähti jo ennen puolta kuutta ja iskä tuntia myöhemmin. Jäin yksin. Tuleekohan ne takaisin? Kyllä ne tähän mennessä on aina tulleet, mutta mitä jos jään ihan yksi lopun iäksi? Keräsin sänkyyn kasan kummankin sukkia ja menin niiden sekaan nukkumaan. Saan siitä hienosti napattua ainakin yhden suuhuni jos joku tulee joskus kotiin.

Iiks ovi kävi. No äiskähän se siellä ja mitä tapahtuu minulle; sukka tipahtaa suusta ratkaisevalla hetkellä ja en pääsekään heti tervehtimään. Nopeasti saan tilanteen korjattua ja hyökkään eteiseen. Hei, huomaa minut! Olen täällä! Katso, mulla on sun sukka ha, haa! Tehostan esitystäni vielä vinkumisella jos se ei vaikka näe minua. Menen sänkyyn karkuun ja sieltähän se seuraa minua. Olen huomannut tämän sukan kanssa pyörimisen kaikista tehokkaimmaksi keinoksi saada huomiota, vaikka saan minä sitä muutenkin. Episodin jälkeen tilanne palautuu normaaliksi sekunnissa, mutta se ei haittaa. Sain huomion itselleni!